Kauppa- ja toimitusehdot
Alkaen 11.5.2022
Pyydämme teitä ystävällisesti perehtymään kauppa- ja toimitusehtoihin.
Verkkokaupan tuotteita myy Servare Oy (Y-tunnus: 3258562-1). Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille, yrityksille sekä julkisen ja kolmannen sektorin toimijoille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Toimitus ja tilaaminen
- Servare Oy toimittaa tuotteista tilausvahvistuksen tilaajan antamaan sähköpostiosoitteeseen.
- Tilaus katsotaan hyväksytyksi, kun asiakkaalle on lähetetty kirjallinen tilausvahvistus.
Asiakkaalla on velvollisuus tarkistaa, että tilausvahvistus vastaa tilausta. Mikäli asiakas havaitsee virheitä tai puutteita, on hänellä velvollisuus ilmoittaa niistä välittömästi. - Toimituskulut kotimaahan alkaen 9,95 €.
- Tuotteet toimitetaan ilmoitettuun osoitteeseen. Yleisimmin käyttämämme kuljetuspalvelu on matkahuolto. Mikäli asiakkaalla on oma kuljetustapatoivomus/rahtisopimus, sitä voidaan sovittaessa käyttää.
- Tilauksen peruuttaminen ei ole mahdollista enää Servare Oy:n aloitettua asiakkaan tilauksen täytäntöönpanon ilman tuotteiden toimittajan hyväksyntää. Mikäli peruutusilmoitus hyväksytään, on asiakas velvollinen korvaamaan tilauksen toimittajalle peruuttamisen johdosta aiheutuneet kustannukset. Mukaan luetaan myös kaikki maksut, jotka peruuttamisen johdosta ovat mahdollisesti koituneet kolmansille osapuolille.
- Vaaranvastuu tuotteista siirtyy kokonaisuudessaan asiakkaalle, kun tuotteet on luovutettu asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen.
Toimitusaika
- Tuotteet lähetetään seuraavana arkipäivänä tilauksesta.
- Tehdastoimitustuotteiden osalta toimitusaika vaihtelee tuotteen mukaan.
Palauttaminen
- Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia, uutta vastaavia, avaamattomia, käyttämättömiä sekä myyntikelpoisia tuotteita. Jos haluat tehdä palautuksen, niin ota yhteyttä meihin sähköpostitse tai puhelimitse.
- Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
- Jos palautettu tuote ei ole em. uutta vastaavassa kunnossa, ei tuotteen hintaa palauteta. Mahdollinen tuotteen takaisinlähetys tapahtuu asiakkaan kustannuksella.
- Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta: mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi organisaatiollemme sähköposti osoitteeseen: ofni.1733311480eravr1733311480es@om1733311480rat1733311480
- Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksen yhteydessä, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio matkahuoltoon.
Muuta
- Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Pidätämme oikeuden myös tilauksen perumiseen selvien hintavirheiden kohdalla.
- Servare Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä, eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista.
- Olemme sitoutuneet käsittelemään asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
- Riita-asiat pyrimme selvittämään yhteisymmärryksessä ja asiakkaan edun mukaisesti.
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com